Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Blog Orang Brunei

   Hi Blogger.Banyak yang Salah faham dengan Nama dan Asal Saya.Terlebih dahulu Saya nak memperkenalkan diri Saya .Nama LilyRayme Bukan Nama sebenar,LilyRayme adalah Nama Gabungan Isteri dan Nama Saya.Lily adalah nama Isteri Saya dan Rayme adalah Nama Saya,jadi Saya adalah lelaki .

  Saya sebenarnya berasal dari Brunei bukan dari Malaysia.mengikut Ayat yang Saya taip ini slang bahasa orang Malaysia ,kalau nanti Saya tiap bahasa Brunei janggal pula jadinya ,kerana kebanyakan yang membaca Blog ini dari Malayisa mengikut kiraan Blog Google map.Blogger Orang Brunei dulu memang banyak berbanding Sekarang ,yang ada Sedikit,itu pun Blog berbahasa Orang putih.Sejak  kedatangan Social Media semua nya beralih Arah mengubah citarasa mereka.

 Sebelum ada Blog Uk ni saya gunakan FB untuk memberi Sokongan dan Promosi Animasi Saya,Memang Sukar nak promosi Animasi 2d walaupun Animasi Saya Percuma,mungkin mereka mahu Animasi 3d mengikut Era Zaman sekarang.Oleh itu Saya kena Keluar dari kepompong Tersebut Kerana Dunia ini Luas,Hasil kan Karya Saya  kerana Saya mempunyai Bakat.

Apa Khabar Orang Malaysia ..? ;)

Segmen Ucing Nak Url 3 Masih Berlangsung.! Jangan Jadikan Anda Blogger Ketinggalan Kerana tidak Menyertainya..Sertai Sekarang..!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

6 comments

comments
February 15, 2016 at 3:42 PM delete

Lah Orang Brunei ke..wahh..>_< ingat kan sabah

Reply
avatar
February 15, 2016 at 3:46 PM delete

ya orang sabah pakai perkataan "bah" brunei pun pakai "bah" juga.

Reply
avatar
February 16, 2016 at 12:20 AM delete

ooo... orang brunei...
salam perkenalan...
jemput singgah di Blog saya... ada GA sedang berlangsung & akan tamat pada 18/02/16 ni...

Reply
avatar
February 16, 2016 at 6:18 AM delete

Owhh org brunei plak...sy plak org sabah

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.