Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Perempuan Melayu

Perempuan Melayu

  Hi.. Hari ini saya nak buat animasi perempuan melayu sopan.Kita manusia antara lelaki dan perempuan banyak bezanya.bagi animasi pergerakan langkah kaki perempuan berbeza dengan langkah lelaki ada had nya .Saya ambil contoh pergerakan animasi langkah lelaki yang saya buat dan di masukan image perempuan hasilnya agak lucu.

  Oleh itu saya mengambil masa yang lama untuk membuat animasi langkah perempuan mahu pun anak perempuan.Boleh jadi saya akan membuat animasi perempuan ini dalam video musik sempena hari guru.insa allah.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

8 comments

comments
August 6, 2015 at 6:52 PM delete

Woah good job !! , I dont have any skill making animations but one thing for i'd love to learn make them once ;D . Once again good job and keep it up a good work :D

http://syamsiddhuha.blogspot.com/

Reply
avatar
August 6, 2015 at 9:00 PM delete

pandainya buat animasi.. satu kelebihan..

teringin nak belajar.. huhuhuu~

Reply
avatar
August 7, 2015 at 9:14 AM delete

Hi terima kasih saya pun tak menyangka saya boleh buat.dari hanya bermain software animation.teringin pula nak buat animasi.bagi saya ini adalah anugerah allah yang dia bagi kat saya.

Reply
avatar
August 7, 2015 at 2:27 PM delete

bagus..teruskan usaha anda..mana tahu suatu hari nanti animasi yang adik buat ni masuk tv..boleh akak layan tengok dengan anak2..

Reply
avatar
August 25, 2015 at 8:18 AM delete

Good job.. Tak semua orng blh lakuksnnya.. :)

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.