Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Template TerBaru Uk

 
  Alhamdulilah..Hi Blogger Hari ini Saya sudah Siap menukar Template Blog Ucing Kadayan.Template ini Saya cari dari Website secara percuma.Sebelum menukar Template ini Saya kena Restore Template yang lama dulu supaya dapat kembali ke Template Lama ,kena berhati hati lah tu kalau Terjadi Masalah Template yang baru ini.

  Dulu Sebelumnya pernah Saya Tukar Template akan tetapi tidak menjadi.Habis lintang pukang Blog Ucing di buatnya,Mujur lah Saya dapat menyelasaikanya.memang Betul kata Orang "Belajarlah dari kesilapan kita" dengan kesilapan yang lepas kita boleh membetulkan untuk tidak membuat kesilapan lagi.

  Dengan ada sedikit kemahiran mengunakan Code html Saya telah mengubah Menu Pages untuk merujuk apa yang tertera dalam Menu Pages tersebut sebagai Informasi Blog ini.Nah Blog Ucing sudah bertukar Baru Anda boleh lah cuba dan mencari apa yang Anda suka,Semoga Anda Bertambah Suka..Yeaa..

Jangan Lupa Segmen Ucing Nak Url 3 Masih Berlangsung!.Tarikh Tutup Segmen 17-2-2016.Jangan lepaskan Peluang Untuk Menyaksikan Artis Terkenal Dan Popular Dari Hollywood..!!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

4 comments

comments
February 17, 2016 at 6:46 AM delete

Pndai edit blh la tukar kn sy ni x reti hhihi

Reply
avatar
February 17, 2016 at 5:32 PM delete

Saya pun belajar dari website je ,apa yang di mahukan semua ada.;)

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.