Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Kalau Tidak Makna nya Kosonglah


  Hi Blogger.Hi Hi..Lama Betul Saya tak membuat Projek Uk ni.dekat berbulan-bulan juga Saya tinggalkan.maklumlah Saya ni orangnya lain Sikit,kalau tiada Idea di kepala Projek Uk akan terbantut ini kerana Saya tidak menyimpan apa apa Skrip mahu pun jalan Cerita.Apa yang Saya mahukan itu lah yang Saya akan buat.

  Mencari idea tu memerlukan ketenangan dan kecerdasan tubuh badan.kalau tidak makna nya kosonglah seperti kertas putih tiada apa apa nak tengok ,Sakit mata adalah kalau tengok kertas puith tu lama-lama.mencari idea itu tak semestinya dalam keadaan sunyi,kalau Saya mencari idea itu dengan mendengar lagu melayu ,ingriss dan Epic Musik.

  Sebelum ini Saya ada membuat Animasi pendek Memori Berkasih Ucing Kadayan Berkaraoke ianya menceritakan mengenai Ucing mencuba Vokal dan Pitching nya  melalui karaoke.Animasi pendek ini Berbahasa Kadayan ,dengan itu Saya sertakan Substitle dalam Bahasa Melayu supaya Anda faham Animasi ini..Lirik lagu Memori Berkasih Saya tidak ubah,memang semua orang tahu lagu ini.

  Kepada yang suka Animasi Saya jangan lah malu-malu untuk Share ke Media Social Anda.Mudah je media social button tu dah tersedia apa yang di perlukan hanyalah klik button itu Mudah kan (>.<) .Sharing is Caring.dan yang Paling Cantik lagi,kalau Anda mempunyai  Youtube Channel.Subscribe Youtube Saya kerana Youtube Saya telah pun mencecah 2k +.

* Ramadhan Tiba..Salam Ramadhan untuk Anda..(>_<)

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments
June 3, 2016 at 9:46 PM delete

try buat animasi UCING sambut ramadhan...

Reply
avatar
June 4, 2016 at 9:12 AM delete

Insa allah nanti di fikirkan (>.<)

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.