Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Animasi Lagu Sudah Ku Tahu


  Hi Blogger.kali ini Saya nak buat Animasi lagu Sudah ku tahu dari Projektor Band tapi versi Ucing.Maklumlah lagu tengah trending masa kini.jadi Ucing nak menyanyikan lagu ini juga.Sebelum ini Saya telah membuat Animasi Memori Berkasih versi Ucing berkaraoke.Anda boleh lihat di sini dan share.

  Animasi ini berunsurkan komedi dan berdurasi pendek.ilham cerita ini Saya buat sendiri dan menyanyikan lagu ini Saya sendiri juga.jadi apa yang Saya buat ini adalah hiburan semata-mata.Animasi ini hampir siap tapi banyak yang perlu saya edit Animasi ini seperti substitle ,pergerakan mulut dan rentak lagu.

  Dalam masa terdekat ini Saya akan buat satu Segmen Tonton untuk blogger menjadi Supporter dalam Animasi ini.Kepada yang ikut  serta dalam Segmen itu nanti Saya akan Senaraikan nama blogger setelah Animasi itu tamat.Jadi kepada yang nak join sila bersedia dalam masa terdekat ini.kepada blogger yang baru singgah Blog ini sila Follow Blog ini untuk menyaksikan Animasi percuma dari Saya.

* Harap Segmen tonton animasi ini mendapat sembutan.(>.<) Sebelum ada Segmen itu Mari Tengok Animasi Memori Berkasih Versi Ucing & Share video Tersebut.

* Saksikan Animasi Lagu Sudah Ku Tahu.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

3 comments

comments

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.