Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Animasi Subscribe My Youtube Channel Now


  Hi Blogger.Apa yang Saya buat dari gambar di atas adalah Animasi Peresmian dan Pembukaan Ucing Kadayan The Movie.Oleh kerana Animasi Saya belum siap 100% jadi Saya jadikan Animasi untuk Subscribe Youtube Channel Saya.sahaja.Saya teruja juga melihat movie seperti James Bond kerana sebelum memulakan cerita dia akan membuat Aksi menembak sepertinya satu Trend bagi Movie James Bond.

  Setiap Seseorang itu di beri Anugerah ada nampak atau pun tidak.apa yang perlu kita Asah ianya supaya menjadi Hebat kepada kita.kalau Saya Alhamdulilah ini lah yang Allah S.W.T bagi.walaupun ianya di luar bidang Saya tapi Saya telah buktikan semua Animasi Saya di youtube.Saya pandai membuat Animasi akan tetapi Saya tak pandai membuat Musik mungkin itu di berikan kepada Orang lain pula.

 Setiap orang ada kehebatan dan kelemahan pula.kalau Saya kelemahan Saya tak pandai membuat Musik.Animasi Saya ini memang memerlukan Musik background.Sebelum ini Saya membuat Animasi seperti diatas ,Setelah siap dengan Musik background Saya upload ke Youtube,dah habis upload di Youtube ada pula Musik Copyright dan tak boleh di Publish.Jadi Saya tukar Musik yang percuma dari youtube sahaja.Agak jauh dan janggal Animasi Saya kalau tidak Serasi dengan Musik.

  Anda boleh lihat Animasi Subscribe My Youtube Channel Now.Sepatutnya Musik Background nya adalah seperti dalam Facebook Ucing ( Lihat Animasi Subscribe My Youtube Channel Now ).Jadi Saya buat Sample saja di Facebook kerana tak boleh publish di Youtube.kalau Saya nak pun kena bayar Musik itu dulu baru dapat Publish.

  Oklah..Software yang Saya gunakan adalah Marcomedia flash 8.Software ini memang lama sudah Saya pakai walaupun Software ini bukan baru akan tetapi di sini lah Saya mula mempelajari hingga berjaya nya saya menghasilkan Animasi buatan sendiri.kalau bahasa inggris Homemade Animation.Saya mempelajari Flash ini melalui Youtube dan website-website yang boleh membantu bagaimana mengunakan Software flash ini.

  Saya nak mengajar Anda pun tidak 100% gerenti betul kerana cara Saya amat berbeza dari yang lebih berpengalaman seperti yang Professional dalam bidang Animasi.lagi pun Saya bukan lah kartonis ,apa yang Saya buat hanya satu Hobi dan mungkin kerana Saya banyak berimaganasi.Ya saya selalu berimaganasi kadang kadang dalam fikiran ini agak Mustahil untuk diwujudkan ke Alam Nyata.tetapi Mustahil itu tidak juga,dengan Teknologi masa sekarang semuanya Mustahil itu boleh terjadi.

  Betul kata Peribahasa di mana ada kemahuan di situ ada Jalan. dari Imaganasi Saya yang Mustahil itu Saya wujudkan Animasi Saya melalui Software Flash Animation..jadi sekarang tidak mustahil lagi lah.kesemua Animasi Saya,Saya upload ke Youtube untuk Tontonan seluruh dunia.Anda hanya perlu Subscribe Youtube Button Saya kat atas itu dan Share Animasi Saya,kerana Saya buat adalah Percuma untuk Hiburan Semata mata.

* Saksikan Subscribe My Youtube Channel Now dan Subscribe Channel Ucing Kadayan.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments
October 12, 2016 at 1:06 AM delete

INi pun dah lebih dari bagus dah Ucing..
Saspen betul muzik tu.. ^_^

Reply
avatar
October 12, 2016 at 8:38 AM delete

Terima kasih..insa allah.musik tu nanti cuba cuba buat sendiri.(._<)

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.