Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Animasi Pertama Mencecah Sejuta view


  Alhamdulilah.W0w...! Hi Blogger & Readers.Ini adalah pertama kali nya Animasi Saya menjangkau 1 juta view di youtube.Guruku Tersayang Video Cover Animasi mencecah 1 juta view dan meningkat dari hari ke hari.Dah nak hampir 1 tahun juga ianya sampai 1 juta.

  Animasi ini Saya upload pada 4 dec 2015 ianya Saya buat untuk Sambutan Hari Guru dan mendapat sambutan dari Guru guru dan Murid murid sekolah.Tajuk sebenar lagu ini adalah Terima kasih Guruku.penyanyi nya adalah Afi junior (akademi fantasi indonesia).pencipta lagu ini adalah Melly Goeslow,Syifa P.

  Animasi Guruku Tersayang ini menceritakan kejutan dari Anak Murid kepada Guru yang mengajar mereka Sempena Hari Guru.Guru itu menerima sekeping kertas Misteri setelah tamat waktu sekolah.Guru itu membaca kertas itu sambil memerhatikan kelas yang kosong.

  Tertanya tanya Guru itu siapa kah yang memberi kertas itu.? Di sebalik pintu ada Anak Murid memerhatikan Guru tersebut lantas memberikan  Hadiah ,Alangkah terkejutnya Guru itu kerana kesemua Anak Muridnya belum balik lagi.berlari lah Anak Murid itu kepada Guru mereka untuk memeriahkan Sambutan Hari Guru pada hari itu.

  Mungkin Anda Tertanya tanya apa kah yang di baca oleh Guru itu setelah menerima sekeping Kertas Misteri ?.Sekeping kertas Misteri itu mengandungi Ayat " Guruku Tersayang Guruku Tercinta Tanpa Mu Apa Jadinya Aku" (^_^).

  Terima kasih kepada yang menonton Guruku Tersayang Video Cover Animasi dan kepada yang belum menonton di persilakan tonton,Subscribe Channel Saya ,Mungkin hari ini adalah Hari Guru di negara Anda .kongsi lah video ini untuk Guru yang pernah mengajar Anda ya..Terima kasih Cikgu.



Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

10 comments

comments
November 21, 2016 at 12:39 PM delete

Tahniah pada Ucing.. Semoga terus sukses dalam bidang animasi dan teruskan usaha anda.. =)

Reply
avatar
November 21, 2016 at 12:48 PM delete

Alhamdulilah ..Terima kasih (^_^).

Reply
avatar
November 21, 2016 at 1:25 PM delete

best ucing!! unni da dolnlod buat anak2 buah

Reply
avatar
November 22, 2016 at 2:51 PM delete

thniah ucing. makin nk mmbuahkan hasil dah tu :)

Reply
avatar
November 22, 2016 at 2:57 PM delete

terima kasih..ya harapan begitu lah.(^_^)

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.