Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Template Gambar Icon Berubah Sendiri

 
  Hi Blogger & Readers.Hari ini saya ada masalah template pula banyak kali saya ubah suai template ini sampai saya berpuas hati dengannya akan tetapi kali ini saya tidak pun mengubah html mengenai gambar icon yang menjadi kecil.Sebelum ini gambar icon itu bersize medium dan tidak semana mana menjadi kecil pula...Hi..siapa pula yang mengubahnya.? atau kah yang ampunya template ini yang mengubah.? adakah dia boleh masuk Saya punya Blog ini kah.?..

 Kalau begitu susah lah saya nak mengubah mengikut citarasa Saya.Kali ini Saya akan pastikan lagi kalau ada perubahan mengenai template ini.kalau ianya berubah lagi saya akan tukar template yang lain pula,Mungkin Saya akan gunakan template yang kosong supaya tiada perubahan kecuail Saya yang mengubahnya kerana template kosong itu bukan dari milik siapa siapa.(^_^).

* Hi ada Orang yang berani jawab soalan ini kah .? Anda Pilih Satu Sahaja.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

6 comments

comments
March 2, 2017 at 3:58 PM delete

Banyak template yg punya masalah camni.. Jalan penyelesaian carik template lain sbb dah buntu utk ubahnye.. hehehe

Reply
avatar
March 2, 2017 at 4:22 PM delete

hehehe..senangnya penyelesaian itu (^_^).

Reply
avatar
March 2, 2017 at 8:53 PM delete

hehe ada template yg boleh diubah suai dan ada tidak dapat kerana sesetengah kod nie tidak dpt diguna pakai dalam template tu

Reply
avatar
March 3, 2017 at 12:15 AM delete

Main template ni bahaya, terkacau sikit coding dia terus jammed, selalu gak terkena, sbb gatal tgn,haha.

Reply
avatar
March 3, 2017 at 8:44 AM delete

Oh yea kah ini baru tahu lah (^_^).

Reply
avatar
March 3, 2017 at 8:45 AM delete

hehe.sekali mencuba mesti nak lagi (^_^).

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.