Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Youtube Ucing Mencecah 7k Dan Meningkat


  Hi Blogger & Readers.Youtube Lilyrayme atau pun Youtube Ucing kadayan sudah pun mencecah 7k Subscribers dan masih meningkat.Alhamdulilah Wow...Insa Allah Saya nak target pada tahun ini sampai mencecah 10k subscribers.Saya yakin Youtube Lilyrayme akan mencecah 10k kerana ini baru sahaja pertengahan tahun 2017.

  Mengapa Saya yakin.? kerana baru je bulan April yang lepas pada tahun ini sudah mencecah 6k ( Anda boleh rujuk pada Entry Youtube Mencecah 6k dan Meningkat ),ini kan bulan Mei dah sampai 7k.(^_^).Setiap kali Youtube Lilyrayme mencecah per ribu Saya kan buat Entry mengenainya maklumlah ianya satu pencapaian yang baik.

  Nah.. Kepada Blogger yang belum Subscribe Youtube Ucing, boleh lah tekan Subscribe Button atas tu .mudah je semudah ABC dan tak sampai Seminit pun.Anda boleh lihat karya Animasi Saya dalam Youtube tersebut kerana kesemua Animasi Saya upload disana dan Free tengok pula tu (>.<).jangan lupa Tekan Like dan Share pada Rakan Media Social ya.

Anda boleh Subscribe di Atas atau di sini Subscribe Sekarang.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

4 comments

comments
May 11, 2017 at 3:09 PM delete

Tahniah Ucing. Semoga tercapai 10k subscriber.

Reply
avatar
May 11, 2017 at 3:11 PM delete

terima kasih akan tercapai 10k subscribers (^_^).

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.