Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Membuat Sambungan Animasi Ucing Kadayan Baju Spisil


  Hi Blogger & Readers.Hi lama sudah tidak saya membuat entri untuk Blog ini agak sepi rasanya.Kebelakangan ini Saya agak sibuk dengan urusan kerja dan di samping itu Saya berhempas pulas untuk menyiapkan sambungan Animasi Ucing kadayan The Movie Part 2 pula.

  Alhamdulilah dalam beberapa hari saja lagi Animasi ucing kadayan the movie part 2 akan Saya upload di Youtube pada hari sabtu 17-2-2018 tertakluk dalam keadaan masa Insa Allah.Tajuk Animasi kali ini ialah "Baju Spisil" iaitu Baju Istimewa untuk Ucing kadayan tersebut dari Tuan nya yang bernama Zul.

  Sebelum Saya upload Saya kan membuat perubahan sedikit memastikan Animasi tersebut dapat di lihat dengan sempurna.Sekarang ini Trailer Ucing kadayan the movie baju spisil mula Saya share melalui whatsapp dan nanti Saya akan upload ke Youtube pula.

  Harapan tontonan Animasi kali ini biar melonjak drastik hehe..(^_^) Insa Allah mungkin tercapai jika para Blogger dan Readers sama sama kongsikan Animasi tersebut melalui Lama Social maklum lah Saya buat free je..kepada yang baru datang ke Blog Ucingkan kadayan sila Follow dan Subscribe youtube LilyRayme ya.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.