Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Diari Rahsia

Diari Rahsia

  Hi Saya nak update Blog saya hari ini.Setelah membuat Animasi kena rehat dulu untuk melapangkan fikiran.Saya terfikir bagus juga ada blog ini kerana kadang-kadang kita berkongsi sesuatu perihal situasi media sekarang,apa yang berlaku di sana kita baca di sini.

 Kalau dulu sebelum adanya internet.Diari lah tempat kita meluah perasan di mana kita tidak dapat menyimpan memori terlalu banyak dalam otak kita.kerna kita jua manusia ada peringkat umurnya.nanti bila Diari itu dah lama tak baca,kita baca kembali untuk mengambilkan Memori lama.seronok juga.Kebanyakan perempuan lah yang banyak menyimpan Diari lelaki pun ada juga.

 Apabila Diari menjadi Rahsia.Itulah yang membuat kan kita tertanya-tanya ,Maklum lah manusia semuanya ingin tahu.Mengapa Diari itu di rahsia kan ?.mungkin kah ada cerita menarik dalam Diari itu.? atau ada cerita barang berharga tersembunyi.? Tapi sekarang Diari tiada lagi Rahsia sekarang boleh di jadi kan hadiah dan boleh dibaca bersama-sama.



Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments
August 25, 2015 at 7:13 AM delete

Dulu2 teringin nak menulis diari. Tapi tak pandai apa yng nk diluahkn.. Mujur zaman skrng ada blog. Share sja di blog. Ttapi ada btsannya juga dlm kita menulis.

Reply
avatar
August 25, 2015 at 9:10 AM delete

ya kena hati2 juga menulis blog.silap-silap lain pula jadinya.;)

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.