Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Mari Bercerita Dan Soalan

Mari Bercerita Dan Soalan

  Hi Blogger, Hari ini Saya buat Animasi Mari Bercerita.Sejak di sekolah dulu Saya suka benar dengar Cerita yang di baca oleh Cikgu.Masa tu kalau cikgu tu baca terasa macam berada di situasi tersebut kerana otak kita akan berimaginasi melalui apa yang di baca begitu lah imaginasi kita mengikut cerita tersebut.

  Saya ini kalau membaca tu agak malas sikit ,Awak lihat lah Blog ini setiap entri yang Saya buat pendek-pendak sahaja tetapi saya kebanyakannya ada  idea  dan imaginasi dari situ lah Saya berkarya melalui Membuat Animasi.Hasil dari imaginasi saya itu akan terpapar seperti gambar di atas.

  Gambar di atas menunjukkan Cikgu itu sedang membaca Buku Cerita untuk Anak Muridnya.Soalan Saya Apa Nama Duduk Cikgu itu.? Saya tahu duduk bersila ,duduk sopan dan yang ini Saya tak tahu walaupun Saya yang membuat nya hehehe.Boleh  komen Sikit Mungkin Anda lebih Tahu Nama Duduk Cikgu Diatas.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

5 comments

comments
November 9, 2015 at 2:39 PM delete

waa cantik ada juga jawapanya ye..hehehe ;)

Reply
avatar
November 9, 2015 at 2:41 PM delete

Terima Kasih .nak kena upadte Label ni .

Reply
avatar
November 9, 2015 at 4:07 PM delete

pandai buat animasi syoknyer....

Reply
avatar
November 9, 2015 at 4:18 PM delete

terima kasih tapi bukan pro sangat..;)

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.