Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Nak Syok Iklan Potong

 Hi Blogger hari ini Saya agak malas sikit maklumlah hari isnin kata Orang Putih "Back to Square One".Semalam Saya tengok juara lagu ke 30 .Tahniah Akim & The Majistret menjadi juara dengan Lagu Potret dan Persembahan Terbaik.

 Saya tengok dari Astro tak tau lah langsung dari tv3,Perasaan tak?,Selepas di nobat kan juara AJL 30 ,Akim & the Majistret membuat Persembahan lagi dengan lau Potret.Tahap Lagu Potret yang nak High tu dah kena potong oleh "Alhamdulilah Mujur Ada Pamoga.!" waduh dah nak Syok,iklan pula yang potong hehehe..

 Cerita pasal iklan ni,Iklan yang paling Saya minati ialah Iklan dari Thailand,memang menyentuh kalau diaorang buat part Sedih dan melucukan apabila part Lucu,kesemua iklan dari thailand ini memang tidak menduka-citakan apabila Menontonnya.Anda boleh lihat di Youtube kalau Anda tidak percaya.

Segmen Pencarian Gambar Ucing Hilang Masih Berlangsung.! Jangan jadikan Anda Orang yang ketinggalan untuk tidak menyertainya.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments
January 25, 2016 at 1:29 PM delete

sy tinggal rumah sewa..dan takda tv huhuhu

Reply
avatar
January 25, 2016 at 1:37 PM delete

hehehe.tak apa komputer kan ada ..;)

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.