Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Uk Back To The Future


  Hi Blogger Kali ini Saya imbas kembali ke zaman permulaan Animasi Ucing Kadayan,kata Orang putih Back To The Future.Pada Tahun 2013,Masa itu memang Saya tak tahu membuat Animasi 2D malah Blog pun tak ada Tapi  dengan Imaginasi yang kuat,Saya cuba mempelajari melalui website dan Youtube.Alhamdulilah Semuanya Usaha mempelajarinya amat menakjubkan.

  Gambar diatas adalah hasil buatan Saya yang amat berlainan dengan yang Sekarang,Anda nampak tak titik dalam layer tersebut.Sekarang ini Saya masih terfikir bagaimana kekuatan imaganasi itu boleh menghasilkannya,Setiap titik itu ada Gerakan Amat Susah bagi Saya mengikutinya,Sekarang ini Saya tak akan membuat Begitu kerana ada Cara mudah yang Saya pelajari dari pengalaman tersebut.

  Terima Kasih Pengalaman Ku.Mari tengok Imbasan Animasi Ucing kadayan melalui Nasi Katok Brunei.Animasi adalah Bahasa kadayan dengan Substitle Bahasa Melayu.

Saksikan Nasi Katok Brunei

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments
January 30, 2016 at 11:32 AM delete

wahhhh, lama-lama makin smooth la animasi ucing tu. tadi tengok jugak dekat youtube. kelakar, nasib baik ada translator sebab tak faham. hehehehe all the best ye! :)

Reply
avatar
January 30, 2016 at 12:48 PM delete

Terima kasih tengok animasi ucing,nasib baik awak faham ;)

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.