Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Saya Nak Follow Blog Ucinglah


  Hi Blogger.Mungkin banyak yang tertanya-tanya.apa bila Anda masuk Blog Ucing,macam mana Nak follow Blog Ucing ye.? ya..memang banyak perubahan Blog uk ni sampai blog follower pun tidak ada.Saya tak pakai kerana selalu ada masalah ,jadi Saya pindah ke button atas sekali sebelah kanan.Anda boleh lihat gambar di atas.disana ada Ucing punya.Twitter.Pinterest itu tidak ada,Facebook ucing ,Google plus ucing dan yang kotak Oren ada tanda plus tu adalah Blog follower Ucing.

  Kepada yang belum follow Blog uk ini , cubalah try jangan lah malu-malu..kerana Saya akan mengadakan satu Segmen untuk Tonton Animasi pendek secara Percuma dari Blog Anda.Insa allah segmen itu Saya akan post minggu hadapan jadi kena tunggu minggu hadapan lah.harap-harap banyak lah blogger ikuti segmen saya nanti ye..(>.<).Sebelum anda pindah ke blog lain tengok tengok lah blog ini ,mungkin ada yang menarik dalam Blog ini untuk di ubahsuai lagi.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

5 comments

comments

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.