Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Segmen Ucing Yang Anda Nantikan


  Hi Blogger.Dah lama sudah Saya tak buat Animasi pendek uk20.Kalau Anda belum lihat Animasi uk20 The Bus Anda boleh lihat Disini.uk20 bererti "ucing kadayan to zero" maksudnya Animasi ini Saya buat tanpa kata-kata,hanya bunyi latar belakang dan sedikit suara,kalau tiada bunyi langsung Animasi ini akan menjadi kaku.hilang lah nanti penonton Saya nanti hehehe..

 Kali ini Saya akan membuat satu Segmen yang lain ,tapi belum lagi.Anda perlu Follow Blog ucing.pastikan anda tidak ketinggalan untuk mengikutinya.Projek ucing Saya rehat kan dulu kerana idea itu belum ada.jadi Saya sekarang nak mula membuat Animasi pendek uk20,tajuk itu belum ada lah yang penting Animasi ini mesti siap dulu.

 Sebelum Anda nantikan Segmen itu nanti ,Saksikan Animasi Saya melalui Blog ini.Di atas Blog ini ada menu  Page Animasi saya simpan  melalui "tonton Animasi".Anda boleh lah tengok-tengok Animasi itu,kalau boleh Share Animasi itu ke laman Social semoga terhibur.Ok lah blogger dah nak buat Animasi ni.(>_<) harap  Bersabar.


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments
April 15, 2016 at 10:35 AM delete

ASSALAMUALAIKUM.
SINGGAH PAGI,
~ http://jmbelog.blogspot.my/

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.