Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Koboi Rasmikan Ucing Kadayan The Movie Homemade Animation


   Hi Blogger.Salam Ramadan.Hari ini Saya buat Animasi koboi untuk permulaan dan pembukaan Ucing kadayan The Movie.Seperti juga james bond setiap movie nya pasti ada trademark penembakan,jadi Saya buat trademark sendiri lah iaitu koboi (cowboy).

  Selesai sahaja koboi menembak logo Lilyrayme maka Rasmi lah Ucing kadayan The Movie untuk di Tonton seluruh Dunia.Seperti apa yang telah saya post melalui Blog sebelum ini.perubahan untuk menontonnya akan di bagi bahagian seperti part1,part 2 dan seterusnya kerana sudah hampir 3 tahun lebih Youtubian menunggu nak tengok Movie ini.

  Seperti youtuber mereka akan menghasilkan sebanyak mungkin video untuk penonton mereka dan saya adalah sebahagian dari mereka yang menghasil video Animasi buatan sendiri (homemade animations).Ucing Kadayan The Movie hanya dapat di tonton melalui Youtube Lilyrayme,Jadi kepada Mereka yang nak tonton Sila Subscribe Youtube Lilyrayme.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

1 comments:

comments

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.