Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Memori Berkasih Ucing Kadayan Berkaraoke


  Hi Blogger kali ini Saya telah  buat Animasi Memori Berkasih Ucing Kadayan Berkaraoke.Memori Berkasih lagu lama yang tengah bangkit kembali dan selalu di mainkan di Radio dan Siaran Tv.jadi Ucing pun tidak pula ketinggalan juga untuk menyanyikan lagu ini.

  Animasi pendek ini menceritakan mengenai Ucing mencuba Vokal dan Pitching nya  melalui karaoke.Animasi pendek ini Berbahasa Kadayan ,dengn itu Saya sertakan Substitle dalam Bahasa Melayu supaya Anda faham Animasi ini..Lirik lagu Memori Berkasih Saya tidak ubah,memang semua orang tahu lagu ini.

  Persoalan nya adakah Ucing boleh mencabar Mereka yang menyanyikan lagu ini di laman Social facebook iaitu Smule .? Tak tahu lah kalau Animasi ini tidak kelakar Sangat,tapi Saya yakin Senyuman terukir di bibir Anda.jadi kalau Awak tersenyum maknanya kena Share ke laman facebook ,G+ dan mana-mana lah.(>.<)

 * Nantikan video pendek Memori Berkasih  Ucing Kadayan Berkaraoke di Youtube atau melalui Entri ini.

 * Video Sudah Live Di Youtube Memori Berkasih  Ucing Kadayan Berkaraoke

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

1 comments:

comments
June 1, 2016 at 4:24 PM delete

Video Animasinya sudah siap.nanti saya upload di youtube ok (>.<)

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.