Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


This Guy Made Iron Man Animation With

https://www.youtube.com/watch?v=lLs7909owwo

  Hi Blogger.Saya rasa Bangga hari ini kerana baru Saya tahu sebuah Blog luar negara telah membuat satu Artikel mengenai Animasi Saya menerusi Animasi Iron Man ms paint di youtube.Editingcrop.com adalah Blog berdasarkan Motion perisian dan alat Design. Blog dia ada mempunyai Template, Tips dan trik, Tutorial, Artikel dan Berita.

  Editingcorp diasaskan oleh Motion Designer freelance Raunak Chhabra pada Oktober 2013. Pada masa ini Blog ini menyediakan 300 + artikel bermaklumat dengan lebih 1 juta tontonan .wow banyak tu.Dengan tajuk artikel "This Guy Made Iron Man Animation In MS Paint And It Looks Awesome" terasa diri ini Bangga lah hehehe (>.<).Anda boleh Baca artikel mengenai Saya di blog tersebut.Terima kasih kepada beliau menceritakan sedikit mengenai Saya.

  Berbalik pula mengenai Animasi Iron Man ms paint.Ya Iron Man ms paint telah Saya buat pada tahun 2010 yang mengambil masa dua bulan untuk di siapkan.Animasi Iron Man ms paint adalah Animasi pendek penuh dengan aksi dan cerita yang padat.itu adalah permulaan Animasi Saya dengan mengunakan ms paint kini Saya telah mengunakan software Flash 8 untuk menghasilkan Animasi 2d pada masa sekarang.Nak tengok Animasi Iron Man ms paint Boleh lah tengok kat Sini Iron Man Ms paint.kalau lepas tengok boleh lah share kat media social Anda ya..

* Tinggal Satu hari sahaja lagi untuk menyertai Segmen Tonton Sudah Ku Tahu Versi Ucing.Sertai Sekarang Tinggalkan Url Blog Anda ke dalam Animasi Video Tersebut.Bertindak Sekarang.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

4 comments

comments
September 8, 2016 at 11:38 AM delete

wah congrats! happy for you :)

Reply
avatar
September 9, 2016 at 12:46 AM delete

harap belum terlewat nak ucap tahniah pd ucing. dan selamat bersegmen juga.

salam singgah dari blog diari dandelion ^_^

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.