Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Apa Azam Baru Tahun 2017 Anda


  Hi Blogger & Readers.Semoga semua nya sehat sehat belaka.Tajuk kali ini adalah Azam baru untuk tahun hadapan 2017 yang tidak lama lagi bakal kita sambut.setiap penghujung tahun setiap orang pasti akan membuat Azam baru,Ya macam macam dalam fikiran kita nak elok kan apa yang kita lalui pada tahun ini.

  Berbalik pada Azam Saya tahun ini..Waduh..Saya agak kecewa kerana apa yang Saya harapkan sebelum tahun baru 2016 tidak kesampaian.masa itu Saya berazam nak siap kan projek ucing kadayan the movie.tapi Azam itu tersasar kerana Saya menghasilkan Animasi lain dan banyak termenung melihat channel youtube Saya.

  Insa Allah tahun baru 2017 ini Saya menanam Azam untuk menghasilkan Animasi ucing kadayan the movie sedikit demi sedikit iaitu mengikut part.Harapan kepada yang singgah Blog ini jangan lupa Subscribe Youtube Saya kerana kesemua Animasi Saya upload di sana dan Anda boleh lihat secara Fresh..Like & Share.

* Sila Tinggalkan komen Anda untuk Azam baru 2017.(^_^).Selamat Menyambut Tahun Baru 2017...

* Tonton Stickman Mechanic Vs Evil Stickman.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

4 comments

comments
December 30, 2016 at 8:09 AM delete

Hi! Ucing selamat tahun baru juga.
Azam tahun baru Mrs. A masih samar-samar lagi huhuhhuhu...

Reply
avatar
December 30, 2016 at 8:41 AM delete

Hi selamat tahun baaru Mr A..ya lah masih awal untuk tentukan azam baru..(^_^) hehehe

Reply
avatar
December 30, 2016 at 12:28 PM delete

Takde azam pun...huhuhu...cuma harap dapat grad tahun depan! :)

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.