Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Youtube Subscribe Ucing Cecah 5K Dan Meningkat

Youtube Subscribe Ucing Cecah 5K Dan Meningkat

  Hi Blogger & Readers.Wooww...Tak sedar Saya rupanya Youtube Subscribe Ucing dah cecah 5k dan meningkat.Alhamdulilah tercapai juga sampai 5k Subscribe.Hi tahun baru ini tak banyak Saya buat untuk meneruskan projek Saya ini.kebiasaan tahun yang lepas lepas agak berkobar kobar untuk menghasilkan Animasi ini.

  Mmm tak tahu lah mungkin awal tahun nak bersenang senang dulu tunggu idea dan semangat Saya datang lagi.Ya Animasi projek itu masih Saya buat akan tetapi sedikit sahaja yang Saya buat kerana kesibukan dan keletihan punca idea Saya tengelam.Sejak kebelakangan ini Saya kurang buat Entri untuk Blog ini kerana ingin menumpukan dan mencari Background Musik yang sesuai untuk Ucing kadayan the movie.

  Sambil mencari Musik background saya singgah ke blogger lain yang ada update Entri mereka.Melihat Blogger lain pun seronok juga kerana saya ingin tahu perkembangan mereka melalui Blog.Nah itu sahaja yang saya lakukan setakat ini (^_^).hehe..

  Kepada Blogger yang belum Subscribe Youtube Ucing, boleh lah tekan Subscribe Button atas tu .mudah je semudah ABC dan tak sampai Seminit pun.Anda boleh lihat karya Animasi Saya dalam Youtube tersebut kerana kesemua Animasi Saya upload disana dan Free tengok pula tu (>.<).jangan lupa Share pada Rakan Media Social ya.

* Imbas kembali Animasi Kegemilangan Saya,Saksikan The Best Epic Compilation Ms Paint Animations

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

10 comments

comments
January 19, 2017 at 4:13 PM delete

Alhamdulillah, tahniah Ucing di atas kejayaan awak.. =) saya tetap sokong awak..

Reply
avatar
January 19, 2017 at 4:15 PM delete

Alhamdulilah.terima kasih atas sokongan nya.Ucing selalu singgah blog awak juga (^_^)

Reply
avatar
January 19, 2017 at 10:48 PM delete

Alhamdulillah tahniah,,tahiah,,tahniah...teruskan usaha ya ^^

Reply
avatar
January 20, 2017 at 8:49 AM delete

Alhamdulilah.terima kasih..(^_^) hehe.

Reply
avatar
January 23, 2017 at 3:28 PM delete

Tahniah ucing! hehehe dah subscribe :)

Reply
avatar
January 24, 2017 at 8:47 AM delete

terima kasih ..Alhamdulilah (^_^)

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.