Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Sudah Sudah lah kau Template


   Hi Blogger & Readers.banyak kali sudah Saya tukar tukar masalah ketidak puas hati Saya mengenai Blog ini.Sudahlah hari itu tukar warna ini pula nak kurangkan gadget pula.Dengan kesibukan ini lah projek Animasi Saya tergendela.Ya kalau perubahan seringkali di ubah ianya tidak anak berhenti di situ sahaja makna nya ianya akan berterusan.

 "Astaghfirullah hal adzim...sudah sudah lah tu..."

  Mengapa Saya mengubah template ini.? kerana kebelakangan ini Traffik blog ini meningkat ke 2k sehari dan satu pun tak ada yang masuk.Jadi Saya pun hairan bin ajaiblah.Sejak itu lah Saya rajin sangat nak ubah Template Blog ini akan tetapi sudah itu,Trafik blog pula yang menurun kembali seperti asalnya.Mmm kena prank ke.? (^_^)

* Imbas kembali Animasi Kegemilangan Saya,Saksikan The Best Epic Compilation Ms Paint Animations

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

8 comments

comments
February 22, 2017 at 5:12 PM delete

Memang pening nk tukar2 temlate ni kn.. Selalu myerah shaja

Reply
avatar
February 22, 2017 at 5:14 PM delete

ya kalau dah pening tu kena stop dulu kan (^_^).

Reply
avatar
February 22, 2017 at 9:07 PM delete

mau ada masa yang betul-betul free ba tu. jadi time edit blog tu, rilek ja. hehe.

Reply
avatar
February 22, 2017 at 9:22 PM delete

Amer pernah buat entry pasal template free yang bagi kita fake visitor la lebih kurang mcm tu (mai tak ingat term dia apa), sebab tu tetiba banyak betul pageview macam tak masuk akal lepas kita tukar template tu.

Reply
avatar
February 24, 2017 at 8:48 AM delete

"tunggu masa yang betul betul free" wow.seronok tu (^_^) hehe.

Reply
avatar
February 24, 2017 at 8:51 AM delete

bahaya tu kalau kita ada iklan.bila bila masa boleh banned blog kita tau.tapi bagus lah awak keluar dari situ (^_^).

Reply
avatar
February 24, 2017 at 9:05 AM delete

selalu ubah template tu salah satu sebab trafik blog boleh menurun so elakkan la :)

Reply
avatar
February 24, 2017 at 10:53 AM delete

ya betul juga.kena fokus pada membuat entri lah (^_^).

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.