Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Senaman Animasi Penguin Funny Dance


  Hi Blogger & Readers.Hari ini Saya nak mempersembahkan Animasi The Penguin Funny Dance untuk kanak kanak mahupun orang dewasa.Saya membuat Animasi ini kerana mengikut Youtube viewer Tarian Penguin Dance ini di Tonton banyak kali melalui Anak anak Sekolah.

  Tarian Penguin Dance  ini selalu di jadi kan Senaman pagi sekolah sebelum menghadapi pelajaran di Indonesia kalau tak silap.Jadi dengan senang hati Saya  telah pun membuat Animasi ini untuk mereka yang memerlukannya.Semalam Saya telah pun mengupload The Penguin Funny Dance di youtube LilyRayme akan tetapi jumlah tontonan agak kurang atau mungkin kerana Musiknya tidak Serasi.

  Sebelum ini Saya telah mengupload The Penguin Funny Dance dengan musik "Levan Polkka" no copyright yang selalu serasi dengan Tarian Penguin akan tetapi sesudah Saya upload ada pula Musik Copyright jadi Saya kena gantikan Musik nya dengan "Dancing on Green Grass" dari Youtube Music yang boleh digunakan tanpa copyright.

  Harapan Saya semoga Animasi The Penguin Funny Dance ini diterima oleh mereka yang menontonnya walaupun Musiknya berlainan.Insa Allah kalau ada Musik yang tiada Copyright tu nanti Saya akan upload.Jadi kepada Blogger dan Readers nak menonton The Penguin Funny Dance jangan lupa Like ,Share dan Subscribe Youtube LilyRayme.(^_^) Terima Kasih.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments
October 7, 2017 at 11:05 AM delete

kesiannya kena ubah balik video tu. Harapnya berguna untuk yang memerlukan :D

Reply
avatar
October 7, 2017 at 11:17 AM delete

Terima kasih harapan begitu lah semoga ada yang suka animasi ini walapun musiknya berlainan (^_^) sudah share ke ? hehe..

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.