Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Youtube Lilyrayme Mencecah 15k Subscribers Dan Meningkat


   Hi Blogger & Readers..Alhamdulilah..Wow...Youtube Lilyrayme Animation meningkat lagi ke 15k Subscribers dan akan meningkat lagi.Hi baru saja Saya membuat Entri mengenai Youtube Lilyrayme Animation meningkat ke 14k Subscribers kini dah sampai 15k Subscribers pula.Saya kena stop membuat Entri mengenai meningkat youtube saya ini kerana asik membuat Entri mengenai meningkat youtube Subscribers je.

  Nanti meluat pula kata pembaca asik asik Entri mengenai Subscribers je ,syok sendiri je,jadi Saya kena stop lah dulu tunggu sampai 20k Subscribers baru Saya buat Entri itu nanti.Selama ini Saya agak sibuk sedikit dan Blog ini agak suram kerana tiada Entri terbaru mengenai pembuatan Animasi Ucing kadayan the movie part 2,lagi pun kini musim Cuti persekolah dan Saya pun nak ambil cuti seminggu pergi ke kl malaysia bersama keluarga.

  Alhamdulilah Ucing Kadayan The Movie part 1 sudah mencecah 5.7k dalam masa sebulan,walaupun agak kurang tontonan hari pertama itu tapi meningkat juga hari demi hari ,ini kerana Youtube memberi Notisifikasi kepada Subscribers yang belum menontonnya.Bagi yang mempunyai Youtube channel bolelah kongsi sama sama tinggalkan Url Youtube Anda di bawah komen ini Insa Allah nanti Saya akan masuk channel Anda.

  Terima kasih kepada yang Subscribe Youtube channel LilyRayme Animation.Kepada Blogger dan Readers yang belum Menonton Ucing Kadayan The Movie Part 1 boleh lah tengok di Youtube LilyRayme dan jangan lupa tekan Like,Tinggalkan komen Anda,Share ke media social dan Subscribe . (^_^)

  Kepada Blogger & Readers jangan lah malu malu tonton Animasi Saya kat Youtube Lilyrayme dan Doa kan kami agar Selamat dalam percutian kami ke Malaysia dan kembalinya ke Brunei .Amin..(^_^).


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

8 comments

comments

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.