Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Trailer Ucing Kadayan TM Part 3 Emambo Garage


  Hi Blogger & Readers.Alhamdulilah proses dalam membuat sambungan Animasi Ucing kadayan Part 3 sudah pun siap dan trailer Ucing kedayan tm part 3  telah pun Saya upload ke youtube Lilyrayme.kali ini tajuk ucing kadayan part 3 adalah "Emambo Garage" lain daripada yang lain dan unik sedikit.

  Hi..mengapa ada Emambo.? dan apa erti Emambo.? Sebenarnya Emambo itu Saya ambil dari sebuah lagu dan Garage itu anda pasti tahu di mana tempat parking kereta.Seperti biasnya Animasi ini berdurasi pendek mengikut part part yang  akan Saya buat nanti sampai cerita ini habis.

 Selepas selesai cerita ini baru lah Saya akan temukan menjadi Animasi yang panjang Insa Allah.tapi masih panjang lagi dan proses membuatnya memakan masa yang agak lama jadi kita buat perlahan saja lah sambil update Blog Ucing in.(^_^)

 Kepada Anda yang ingin mengetahui sambungan Ucing Kadayan The Movie Part 3 ,Sila ikuti segera dengan Follow Blog ini dan Subscribe channel Lilyrayme.Ucing kedayan The Movie Part 3 akan di tayangkan pada hari Isnin 4-6-2018 Asia Time.Mari kita saksikan Trailer Ucing kadayan TM part 3 Emambo Garage.

# Saksikan Animasi Ucing Kadayan TM Part 3 Emambo Garage

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.