Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Unboxing Youtube Silver Play Button Lilyrayme Animation

https://youtu.be/Oq21DQLi4To
 
  Hi Blogger & Readers.Alhamdulilah Youtube Silver Play Button sudah sampai di rumah saya melalui penghantaran ups.Mula mula itu saya agak terkejut juga apa bila ada orang telefon saya melalui hp saya berkali kali dia telefon saya agak ragu kerana takut scammer apa lagi masa itu saya tengah memandu.

  Selepas saya tidak menjawab nya ada pula message yang youtube play button sudah sampai di rumah saya jadi saya terkejut lah dan berasa gembira terus balik lah ke rumah.Entah lah gembira sangat saya pada masa itu maklum lah setelah sekian lama youtube telah memberi saya Anugerah Youtube Silver Play button setelah youtube saya melimpasi 100k Subscribers.

  Di atas adalah video Unboxing Youtube Silver Play Button yang telah di unboxing oleh anak saya .Anak saya juga ada channel sendiri iaitu Family Kids Toys ianya adalah video untuk kanak kanak,permainan dan keluarga,kepada yang membaca blog ini silakan subscribe channel anak saya itu semoga channelnya sampai 100k subscribers.

  Terima kasih kepada semua .kepada yang belum subscribe channel saya silakan subscribe tombol di atas itu dan kini impian baru pula muncul iaitu ingin menerima Anugerah Youtube Gold Play Button pula Insa Allah.(^_^)

Silakan Saksikan video Unboxing Youtube Silver Play Button Lilyrayme Animation dan Like..

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.