Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Remi Animasi Video Yang Viral

https://youtu.be/846MtmPcI3g
  Hi Blogger & Readers.Kali ini Saya ingin mempersembahkan animasi baru iaitu Remi Animasi.Remi Animasi adalah Animasi bercerita mengenai Saya dan Masyarakat.Ini adalah animasi baru yang di buat untuk channel Lilyrayme Animation dan pertama kalinya youtube Lilyrayme Animation di persembahkan dengan Animasi ini (Remi Animasi).

  Ini adalah cubaan saya untuk meningkatkan lagi Subscriber dan yang penting adalah tontonan video youtube saya.Tidak salah kita mencuba walaupun impian menerima youtube silver playbutton sudah tercapai.Mungkin juga ya tahun ini dengan ada nya usaha impian menerima Gold playbutton juga tercapai Insa Allah.(^_^) he he.

  Ok lah .Petang ini 14 - 7 - 2020 Remi Animasi akan di tayangkan di youtube Lilyrayme Animation pada pukul 4:00 pm.Semoga yang datang membaca Blog ini akan mengikuti youtube saya dan Subscribe,Like ,Share,Tinggalkan Komen ya.

Premeires Remi Animasi Video Yang Viral

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

1 comments:

comments
July 14, 2020 at 12:27 PM delete

Nantikan petng sini Subscribe (^_^)

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.