Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Ucing Kadayan The Movie Part 4 F1000 Laju Hantap


  Hi Blogger & Readers.Lama sungguh saya membuat cerita Ucing kadayan the movie part 4 ini dekat 2 tahun sudah  pasal komputer baru ini lah hehe.Akhir nya sampai juga siap cerita ini walaupun sedikit sedikit lama lama berhasil juga.

  Ucing Kadayan The Movie Part 4 F1000 Laju Hantap adalah sambungan cerita ucing Kadayan The Movie Part 3 iaitu Emambo Garage. Laju Hantap (bahasa Kedayan) ialah sangat laju di mana kali ini menceritakan mengenai kereta zul yang amat menarik buatan nya lalu pergi ke Restoran yang sedap untuk makan di pagi hari. 

 Walau bagaimana pun satu insiden telah berlaku apabila Ucing Kadayan menegur sesorang yang amat kasar tingkah laku nya hingga mereka melarikan diri akibat sesuatu yang tidak di duga.Apakah akan berlaku kepada mereka mari saksikan Ucing Kadayan The Movie Part 4 F1000 Laju Hantap dengan substitle bahasa melayu dan menampilkan vin diesel dalam cerita ini.

 Kepada yang ketinggalan cerita Ucing Kadayan The Movie ini di bawah adalah Part Movie : 

 Ucing Kadayan The Movie Part 1 kabak kabak https://youtu.be/zFyjEgvfinc 

 Ucing Kadayan TM Part 2 Baju Spisil https://youtu.be/gytOO0T18Ck 

 Ucing Kadayan TM Part 3 Emambo Garage https://youtu.be/JNJdRZoyQsk 

 Sila Like video ini ,Tinggalkan Komen anda,Share pada teman media social anda dan Subscribe untuk cerita Ucing Kadayan The Movie Part seterusnya.(^_^)

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.