Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Squid Game In Among Us Red Light Green Light Game

 

   

Hi Blogger dan Readers.Kali ini saya membuat animasi Among us dalam drama bersiri Squid Game korea.Siapa pernah melihat mungkin ada yang rasa takut kerana siapa yang silap dalam game pasti akan mati.Walau apa pun drama ini memang menarik jalan cerita nya kerana game ini adalah dari inspirasi permainan kanak kanak.

  Walaupun ceritanya mengerunkan akan tetapi drama ini paling banyak tontonan di sejarah Netflix.sesiapa yang menonton pasti  ingin tahu kesudahannya.Sekarang ini saya sudah membuat Animasi Among us Squid Game Red Light Green Light di youtube kerana ianya Viral di media social mahu pun youtube .Saya cuba untuk mengikuti tren sekarang apa salah nya kan.Sesiapa yang ingin menotonnya silakan ke youtube saya ya.Like dan Subscribe.

Sila Ke youtube saya Squid Game In Among Us Red Light Green Light Game

Share this

Related Posts

Latest
Previous
Next Post »

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.