Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Alphabet And Balloon Popper.


  Hi Blogger kali ini Saya nak mempersembahkan video "Say The Alphabet And Balloon Popper".Mengikut kajian saya ramai yang suka tengok belon yang nak di pecah kan di youtube,berjuta juta orang nak tengok hanya nak belon itu pecahkan.kebanyakkan yang menegok adalah di kalangan Adik adik.

  Jadi Saya buat animasi belon yang di pecahkan oleh ucing sambil belajar huruf besar alphabet (capital letter alphabet).Saya yakin dan pasti Adik dan Anak anak anda suka Animasi ini.saya sendiri pun suka belon itu di pecahkan kira lepas geram lah tu hehehe..

  Kepada blogger yang baca entri ini sila share video ini ke media social anda kerana saya buat Animasi ini percuma je..(>.<).

* Video Kat Sini -----> Say The Alphabet With Balloon Popper

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

1 comments:

comments
May 23, 2016 at 1:11 PM delete

Share videonya,Sharing is caring (>.<)

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.