Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Stickman Mechanic Vs Evil

 
   Hi Blogger & Readers.Ya seperti yang Saya janjikan strategi Animasi Saya kali ini adalah Stickman.Sebelum ini Saya ada menceritakan pada entri yang terdahulu mengenai Animasi untuk kanak kanak.Nah ini lah Animasi itu.Memang Animasi ini senang di buat dengan mengunakan Pivot software atau pun Ms Paint.

  Tapi bagi Saya agak susah juga kerana kebanyakkan Animasi Stickman berunsurkan pergaduhan (epic fight).jadi Saya mengambil masa untuk membuat aksi pergaduhan supaya ianya lebih menarik untuk di tonton.Animasi ini berdurasi pendek jadi kali ini tiada Segmen Animasi untuk Animasi Stickman.Insa Allah kalau berjuta juta orang menonton mungkin Saya akan membuat Segmen Animasi Stickman yang terbaru.

  Ok lah.Dengan tidak membuang masa.Anda boleh tengok Animasi Stickman yang berjudul Mechanic Vs Evil.Di harap kepada yang menonton Animasi Stickman ini dapat kongsikan (Share) pada rakan media social ya.Subscribe channel saya untuk Animasi seterusnya.

* Tonton Stickman Mechanic Vs Evil Stickman.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

7 comments

comments

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.