Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Youtube Subscribe Cecah 4k Dan Meningkat


  Hi Blogger & Readers.Tak sedar Saya rupanya Youtube Subscribe Ucing dah cecah 4k dan meningkat.Alhamdulilah tercapai juga sampai 4k Subscribe.Walaupun video Animasi jarang sekali Saya upload di Youtube ini kerana bukan senang nak menghasilkan  satu Animasi walaupun ianya Animasi pendek.

  Mengikut kajian Saya jumlah penonton terbanyak adalah dari Animasi Guruku Tersayang Cover Animasi yang mencecah 1+ juta penonton.kebanyakan Subscriber adalah dari Indonesia dan Malaysia.Tidak mendukacitakan Saya membuat Animasi tersebut walaupun pada mulanya ada komen yang negative kerana Animasi Saya tidak cantik,sekarang penonton dah sampai 1+ juta,kan dah cantik.(^_^).

  Ya setiap Animasi Saya kan buat kelainan untuk tatapan citarasa sekarang.Animasi Terbaru akan Saya upload di Youtube akan tetapi masih dalam proses Editing.Apabila siap nanti,Saya akan buat Entri mengenainya dan Anda boleh lah tengok secara percuma nanti.hehehe.

  Kepada Blogger yang belum Subscribe youtube Ucing, boleh lah tekan Subscribe Button atas tu .mudah je semudah ABC dan tak sampai Seminit pun.Anda boleh lihat karya Animasi Saya dalam Youtube tersebut kerana kesemua Animasi Saya upload disana dan Free tengok pula tu (>.<).jangan lupa Share pada Rakan Media Social ya.

Nantikan Animasi Terbaru * Subscribe Channel Ucing Sekarang.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

8 comments

comments

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.