Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


11 Soalan Dari Blogger Unnianje


THE SUNSHINE BLOGGER AWARD : SHIKIN RAZALI

Assalamualaikum,
 
Hi Ucing kena tag lagi oleh Blogger  Unnianje .Sebelum ini Saya ada buat Segmen Sunshine Blogger Award dan kali ini Saya kena jawab 11 soalan dari Segmen Sunshine Blogger Award unnianje.Jawaban 11 soalan dia adalah :

1. Who are you?
 "Lilyrayme" lily isteri saya ,Lyra anak saya, dan Rayme saya.Saya adalah pembuat animasi (Ucing) (^_^).

2. During the course of your life is the most embarrassing this ever happened?
 Pengalaman memalukan apabila saya telefon dan mengorder makanan bungkus seperti mee goreng,minuman dan lain lain.Dia balas "maaf cik ini kedai perabot.".(>_<).

3. You like travel? why?
 kadang kadang saja kalau ada banyak budget baru boleh travel.

4. state in Malaysia,a state where your don't go?
 Ini tak tau lah ,kalau bolehe semua nak terjah.

5. Which state cuisine that you like? ( unless your state)
 Saya pernah ke china di guangzhu dan suka makan makanan arab di sana .hehe negara china tapi suka makanan arab.(^_^).

6. Do you like your job now?
ya memang suka kerja saya.kalau tidak dah keluar dari sini.

7. The most disappointing in your life? why?
perkara yang nak di mahukan tapi tidak menjadi juga.

8. Who is the first person you're looking for if your are in emergency?
Isteri saya.

9. What is the first thing, will do when you wake up?
Mandi dan solat subuh.

10. If someone give your 10k. what do you do?
Pergi umrah dan belanja makan sekeluarga

11 What you like about me? why?
Blogger wanita muslimah.kerana saya suka wanita berhijab.

Ok lah dah Settle..Lepas tu Anda kena tengok animasi ucing dan share pula..hehe (^_^) kat sini

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

16 comments

comments
March 15, 2017 at 3:07 PM delete

Menarik nya nick name Lilyrayme tu... :) teringin nak p guangzhu

Reply
avatar
March 15, 2017 at 3:14 PM delete

wahhh kedai perabot ya..hihihihihi.. unni pun suka suka makanan arab, sedap dan nyaman!! baik ucing bagun trus mandi n solat, kalau unni kena capai hp dlu, hihihihi... btw thanks sudi jawab soalan dan thks untuk jawapn no11...

da tgk animasi ucing..PALING FAV lagu ct nordiana tu ..hihih

Reply
avatar
March 15, 2017 at 3:14 PM delete

terima kasih.tiga orang menjadi satu nama.hehe (^_^)

Reply
avatar
March 15, 2017 at 3:16 PM delete

hehe terima kasih (^_^)alhamdulilah 11 soalan dari awak sudah pun saya jawab.hehe..

Reply
avatar
March 15, 2017 at 3:24 PM delete

baru tahu ucing seorang pembuat animasi =)

no 2 tu memang lawak. kes main order je tanpa bertanya dulu. hehe.

no 10 tu cukup untuk 2 org utk umrah skrg. semua kos dah mahal skrg. ;(

comelnye kucing tu layan dangdut. :)

Reply
avatar
March 15, 2017 at 3:29 PM delete

haha kadai perabot lah jua aa

Reply
avatar
March 15, 2017 at 3:30 PM delete

hehehe terima kasih baca jawapan dari ucing sama layan dangdut sekali (^_^).

Reply
avatar
March 15, 2017 at 3:33 PM delete

Hihi mungkin Ucing lapar sangat kot dan sebab tue tersalah dail kedai perabot..hihi

Reply
avatar
March 15, 2017 at 3:39 PM delete

hehe,ntah lah terdail no yang salah lah tu (^_^)

Reply
avatar
Anonymous
March 16, 2017 at 10:13 AM delete

Singgah lalu...nanti boleh juga jengah blog ni...
https://apaviral.blogspot.my/

Reply
avatar
March 16, 2017 at 11:04 AM delete

terima kasih singgah lagi (^_^).

Reply
avatar
dd
March 16, 2017 at 4:30 PM delete

Saya pun suka travel.. tapi kena hold dulu.. nak simpan duit dulu nak bina masjid

Reply
avatar
March 16, 2017 at 4:50 PM delete

hehe bina masjid dulu baru travel (^_^).

Reply
avatar
March 21, 2017 at 2:44 AM delete

Confident je order kat kedai perabot. XD

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.