Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Misteri Perubahan Template Blog Ucing


  Hi Blogger & Readers.Baru saja beberapa hari Saya membuat Entri mengenai icon Gambar Template menjadi kecil,Hari ini Saya lihat Template Blog ucing sudah pun kembali seperti Asalnya.Hi apa sudah jadi.? Perubahan template ini sudah pun menjadi Misteri,Siapa yang mengubah ni.? Saya tak tahu lah macam mana dia boleh berubah .Mungkin Saya buat Entri mengenai template ini yang berubah sendiri dan ingin Saya tukar template kepada template kosong buatan sendiri.

  Apa apa pun Saya suka template ini kerana ianya mengikut citarasa Saya.Perubah sedikit Saya lakukan di tepi atas bawah gambar itu.Anda perhatikan Gambar di atas "start" itu ia bagaikan Start menu seperti windows start menu kan.(^_^) .Jika Anda klik start itu ianya akan mengeluarkan List nama kategori seperti submit url blog,tips blogger dan lain lain lah.Nah cubalah jangan lah Anda malu malu kat situ (^_^) hehe..

* Hi ada Orang yang berani jawab soalan ini kah .? Anda Pilih Satu Sahaja.


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

8 comments

comments
March 4, 2017 at 10:15 AM delete

Misterinyaa hehe.. Btw penulis blog ucing ni org mana ya? Kadayan tu mcm sinonim dgn Brunei :D

Reply
avatar
March 4, 2017 at 10:32 AM delete

Hi..ya betul saya orang brunei.hehe blog ucing sudah menjadi ke alam misteri (^_^).

Reply
avatar
March 4, 2017 at 10:16 PM delete

ohh brunei rupanya.. nak tanya satu soalan. owner blog ni lelaki ke perempuan ya? sy tertanya2 sejak kali pertama kesini

Reply
avatar
March 5, 2017 at 12:38 PM delete

hujung minggu ne ucing buat apa

Reply
avatar
March 6, 2017 at 9:10 AM delete

hehe..Lelaki lah..(^_^) nama owner lilyrayme.lily tu nama isteri saya dan nama saya rayme,dan ini blog ucing..(^_^).

Reply
avatar
March 6, 2017 at 9:12 AM delete

HI biasanya di rumah sja,kadang2 jalan jalan makan angin (^_^).

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.