Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Youtube Ucing Mencecah 9k Subscribers Dan Meningkat wow


  Hi Blogger & Readers apa khabar.? Alhamdulilah..Wow..Youtube Ucing (lilyrayme) telah pun Mencecah 9 Ribu Subscribers dan akan meningkat ke 10k dalam masa sebulan lagi.impian untuk mendapatkan 10 k subscribers akan tercapai dalam masa terdekat ini iaitu dalam 800 subscribers lagi.Sebelum ini Saya ada membuat entry mengenai Youtube Channel Ucing Mencecah 8k dan Meningkat.

  Memang tidak di nafikan pada mulanya memang sangat susah untuk mendapatkan subscribers dengan animasi yang tidak seberapa ini ada juga yang ingin melihat perkembangan animasi saya ini.kebanyakan yang mengikuti youtube ucing adalah  golongan kanak kanak dan dewasa.Saya agak hairan juga kanak kanak pun ada akaun youtube ? ya mungkin mereka ini di awasi oleh keluarga mereka.

  Kepada keluarga mempunyai Anak yang selalu melihat Animasi di Youtube ,buat lah satu Akaun Youtube untuk mencegah dari video yang tidak sesuai untuk kanak kanak.Youtube boleh mengatasi video yang tidak sesuai melalui Youtube Setting jadi apa yang akan terkeluar hanyalah video yang baik baik saja.

  Kepada Blogger yang belum ada youtube akaun buatlah dan boleh lah tekan Subscribe Button atas tu .mudah je semudah ABC dan tak sampai Seminit pun.Anda boleh lihat karya Animasi Saya dalam Youtube tersebut kerana kesemua Animasi Saya upload disana dan Free tengok pula tu (>.<).jangan lupa Tekan Like dan Share pada Rakan Media Social ya.

Anda boleh Subscribe di Atas atau di sini Subscribe Sekarang.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

12 comments

comments

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.