Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Youtube Channel Ucing Mencecah 8K Subscribers Dan Meningkat

  Hi Blogger & Readers.Alhmadulilah Youtube Lilyrayme atau Youtube Ucing sudah pun Mencecah 8 k Subscribers dan meningkat.Saya yakin Youtube Ucing akan mencapai 10k subscribers dalam penghujung bulan lapan atau awal bulan sembilan insa Allah.Bulan lepas Saya ada membuat entry mengenai youtube ucing meningkat 7 k Subscribers dalam masa terdekat ianya boleh mencapai 8k subscribers.

  Memang susah pada permulaan nya,kalau kita nak cari Youtube subscribers ini ianya mengikut video yang kita ada dan mengikut ciri ciri yang mereka kehendaki juga.Apa yang Saya lakukan pada mulanya adalah meninggalkan komen untuk di Subscribe balik seperti menjual kuih ke rumah rumah lah tu.Channel Ucing ini bukan lah terhebat sangat tapi rasa gembira apabila Saya upload satu video ianya akan mencecah 1k dalam masa seminggu kira ok lah tu.

  Banyak channel di youtube adalah channel Entertaiment dan musik .kalau channel Ucing ini Saya ingin memperbanyakan video Animasi dan juga Saya selitkan video  seperti hari jadi dan Ucapan hari hari yang tertentu.Apa yang Saya target adalah Subscriber dari penguna kanak kanak kerana mereka ini memang teruja melihat Animasi.

  Nah.. Kepada Blogger yang belum Subscribe Youtube Ucing, boleh lah tekan Subscribe Button atas tu .mudah je semudah ABC dan tak sampai Seminit pun.Anda boleh lihat karya Animasi Saya dalam Youtube tersebut kerana kesemua Animasi Saya upload disana dan Free tengok pula tu (>.<).jangan lupa Tekan Like dan Share pada Rakan Media Social ya.

Anda boleh Subscribe di Atas atau di sini Subscribe Sekarang.


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

4 comments

comments

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.