Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Membuat Watak Animasi Baru Untuk Kanak Kanak


  Hi Blogger & Readers.Hari ini Saya ada membuat satu Watak Animasi baru iaitu Animasi yang mudah untuk di buat.Sebelum mengunakan flash Saya ada membuat animasi mengunakan Ms paint dan Animasi ini Saya ubah dengan mengunakan Flash pula.Animasi ini menceritakan perihal masyarakat di antara baik dan buruknya tabiat kita.

  Saya membuat Animasi ini khas di tujukan kepada kanak kanak kerana Subscribers youtube Lilyrayme kebanyakan nya adalah golongan kanak kanak.Jadi harapan Saya Animasi ini akan di terima oleh mereka dan selalu di nantikan oleh Subscribers Saya.Memang tidak dinafikan Animasi Saya belum ada yang di nanti nantikan oleh Subsribers Saya ini kerana Animasi Saya belum ada yang menerima watak Animasi yang Saya buat.

  Kalau di lihat penghasilan Animasi Saya di Youtube memang bermacam macam Animasi sehingga Saya kena berhentikan episod Animasi seperti Uk20 kerana tidak ada sambutan kecuali Ucing Kadayan The Movie..Jadi Saya akan buat Animasi ini dengan durasi pendek dan sedarhana .Jikalau Animasi ini mendapat sambutan di antara banyaknya "Like dan Komen" Insa Allah Saya akan terusakan jikalau tidak Back to Square one lah (^_^).

  Ok seperti biasa,  Kepada Blogger & Readers yang mempunyai Youtube akaun mari lah Subscribe channel Youtube LilyRayme dan saksikan Animasi terbaru Ucing kadayan The Movie Part 2 Baju Spisil.Setelah Menonton jangan lupa tekan Like,Tinggalkan komen Anda,Share ke media social dan Subscribe . (^_^)

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

8 comments

comments
March 22, 2018 at 6:34 PM delete

Teruskan berkarya ucing..semoga karya anda menjadi bualan rakyat masa akan datang..

http://www.byshaz.blogspot.my

Reply
avatar
March 23, 2018 at 8:48 AM delete

Amin..terima kasih .semoga menjadi bualan (^_^).

Reply
avatar
March 25, 2018 at 9:46 PM delete

menarik! semoga terus maju jaya ucing :)
#BW

Reply
avatar
March 27, 2018 at 9:33 PM delete

wah menariknya :)

https://aerillhassan.blogspot.my/

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.