Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Youtube Ucing Tercapai Impian mencecah 20k Subscribers


  Hi Blogger & Readers.Alhamdulilah Wow.!.Akhirnya tercapai juga Youtube LilyRayme mencecah 20k dan meningkat.Sebelum ini Saya telah memberhentikan Entri mengenai meningkatnya Youtube Subscribers dari penghitungan 1k ke 1k sejak Youtube Lilyrayme mencecah 15k.

  Kali ini Saya akan menbuat Entri apabila ianya mencecah ke 30k pula iaitu perhitungan Subscribers 10k.Setakat ini memang senang dan sudah mula goyang kaki kerana ianya bukan seperti dulu ,kalau dulu memang susah kalau Saya upload video di youtube dalam sehari itu susah nak dapat view kurang kurang 30 view je.Sekarang ini alhamdulilah ianya meningkat dari hari ke hari sampai seribu tontonan.

  Benar kata pepatah peribahasa " Berakit rakit ke hulu ,Berenang renang ke tepian,Bersakit sakit dahulu,Bersenang senang kemudian.Sekarang ini apa yang Saya fokus adalah menghasilkan Animasi terbaru untuk penonton youtube Saya.Walaupun video Animasi Ucing Kadayan The Movie ini kurang Like akan tetapi peningkatan view itu lebih penting bagi Saya.

  Kepada Blogger & Readers yang mempunyai Youtube akaun mari lah Subscribe channel Youtube LilyRayme dan saksikan Animasi terbaru Ucing kadayan The Movie Part 2 Baju Spisil.Setelah Menonton jangan lupa tekan Like,Tinggalkan komen Anda,Share ke media social dan Subscribe . (^_^)

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

7 comments

comments
March 12, 2018 at 11:05 AM delete

Tahniah ucing...
Smoga lebih bnyk dpt ads lepas ni... masyukk dah tu...

Http:// www.byshaz.blogspot.my

Reply
avatar
March 12, 2018 at 11:10 AM delete

Amin..terima kasih.Alhamdulilah (^_^)

Reply
avatar
March 12, 2018 at 5:49 PM delete

Tahniah ucing! Semoga ucing teruskan usaha dengan brkongsi apa saja yang bermanfaat

www.maisarahsidi.com

Reply
avatar
March 12, 2018 at 5:56 PM delete

terima kasih.semoga bermanfaat kepada semua.kena follow dan subscribe youtube ucing ni (^_^).

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.