Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Membuat Animasi Mengoreng French Fries

https://youtu.be/h1Ca2ZFf31g

  Hi blogger & Readers.The making of kali ini adalah bagaimana membuat animasi mengoreng french fries melalui 2d flash.Saya telah pun membuat kuali,minyak goreng dan friesnya sekali sementara itu animasi percikan minyak dan bilangan fries adalah melalui video tersebut.

  Mungkin itu saja apa yang saya postkan pada kali ini ,nanti kalau ada saya membuat animasi saya akan postkan lagi di sini dan terus ke youtube saya.jangan lupa like,share dan subscribe video seterusnya terima kasih.

* Mari tonton bagaimana saya Membuat Animasi Mengoreng French Fries.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

1 comments:

comments

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.