Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Ntah Apa Saya Buat Chandelier


  Hi Blogger.Agak lama juga Saya tak sambung Projek uk.dari membuat Guruku Tersayang Animasi ,uk20 Free Gift dan Say the Alphabet with Balloon Popper.Kali ini Saya nak sambung Projek uk tapi lain pula di fikiran.Ntah apa apa saya buat Chandelier pula.Dulu dengar lagu Sia tajuk Chandelier ini tak tahu apa benda tu Chandelier.?

  Saya cuba taip di Google rupanya lampu besar dan cantik ini lah.Chandelier ini kalau di pasang ruang tamu memang cantik seumpama filem cerita Hindustan.ini kalau di pasang mesti kuat sikit kalau tidak teguh ianya boleh jatuh berkecai nanti bertambah cantik lah pula bilik tamu Anda ye.(>.<).

  Berbalik kepada Projek uk,Saya fikir Chandelier ini nak simpan kat mana pun Saya tak tahu.biar lah dulu,nanti kalau ada idea semunya akan teratur.kepada Blogger yang belum tengok Animasi buatan Saya yang berjudul Seperti di atas,Jangan lah malu-malu untuk Share.Marilah Share ,Sharing is Caring (>_<).

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments
May 24, 2016 at 2:00 PM delete

maybe UK buleh buat animasi about superhero or hari raya or dunia blogging.. just bagi idea.. hehe..

Reply
avatar
May 24, 2016 at 2:07 PM delete

terima kasih.animasi uk beraya sudah ada.kalau superhero,ucing lah superhero nya.(>.<)

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.