Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Pageview Youtube Uk Cecah 10,000 Perhari.



  Alhamdulilah..Wow..!! Congrate... Pertama kali Pageview Youtube Uk Cecah 10,000 + Perhari.! Apa yang Saya Target 10,000 perhari sudah pun tercapai.Sejak Saya buat Entri Pageview 1000 dan Pageview youtube uk cecah 2000 perhari kini dah Melonjak ke 10,000 perhari,Bahkan Lebih dari purata 10,000 pageview (11,000 +).Terima kasih kepada yang sokong Animasi Saya dan mengkongsikan Animasi Saya ke laman Social facebook ,twitter,whatsapp,youtube channel dan google plus.

  Youtube Uk sekarang semakin kuat dengan bertambah Youtube Subscribe dan para perkongsian laman Social yang memberi impak kepada Youtube Uk.kadang-kadang ianya akan menjadi Consistent ini kerana setiap hari Orang yang tengok Animasi Saya adalah Orang yang sama.Di harap ianya tidak akan menurun dan meningkat dari masa ke semasa.kepada Blogger yang baru kenal Blog ini Sila ikuti Blog ini melalui Follower,Youtube,Facebook,Google +,Twitter dan Blogger Ku.

  Kata Orang "Sedikit-sedikit,lama-lama jadi Bukit" itu yang Saya buat dari 0 pageview sampai ke 500 pageview permulaan yang memang amat Saya banggakan kini dah Melonjak 10,000 pageview.Sekarang Saya nak target 40,000 pageview perhari boleh kah.? (>.<) Biar betul...Insa allah kalau ada usaha pasti akan tercapai.Saya akan Nantikan Entri Pageview Youtube Uk Cecah 40,000 Perhari.!

* Saksikan dan Share Video ini Guruku Tersayang Video Cover Lirik Betul. ke lama Social Anda.Mungkin Hari Guru Akan Menjelang Di Negara Anda.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

6 comments

comments
May 12, 2016 at 4:02 PM delete

Alhamdulilah terima kasih (>_<)

Reply
avatar
May 13, 2016 at 1:27 PM delete

TAHNIAH UK

SINGGAH JALAN-JALAN

BLOG : http://jmbelog.blogspot.my/

BLOG LIST : http://ohbloggerr.blogspot.my/

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.