Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Anda Pernah Main Benda ini Ke


  Hi Blogger & Readres.Beberapa hari ini Saya kurang bersemangat nak buat Animasi.Tidak seperti dulu kalau komputer sudah on Saya terus sahaja buka Software Animasi dan meneruskan apa yang belum siap.Tidak tau lah mengapa mungkin terlalu letih menghadap komputer.

  Ya hari hari menghadap komputer agak bosan juga kan.mata kita akan mula terasa letih kerana sinar monitor komputer itu membuatkan mata kita silau walaupun tidak kuat.kalau di bandingkan komputer dan handphone,bagi Saya handphone agak meletihkan mata juga kerana skrin handphone kecil dan konta mata kita berkerja untuk mefukos apa yang kita baca.

  Kepada yang selalu banyak mengunakan hp tu kena kurangkan lah untuk kesihatan mata kita juga.Mungkin ada blogger yang tahu untuk kesihatan mata kita kalau ada boleh lah kongsi kesihatan mata di bawah komen ini dari segi permakanan dan lain lain.

  Saya ada pertanyaan,Sila rujuk pada gambar di atas.sepertinya macam permainan kanak-kanak kan.Saya sudah lupa apa nama mainan ini.Dulu zaman kanak-kanak selalu main mainan ini seperti gasing tapi ianya terbang ke atas.Sesiapa tahu sila komen di bawah ini ya (^_^).

* Sila Subscribe Youtube Ucing dan Tonton.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

5 comments

comments
March 7, 2017 at 3:52 PM delete

Bukan blade.biasa kana pangil kipas terbang.(^_^).ada nama lain lagi.

Reply
avatar
March 7, 2017 at 3:58 PM delete

Yea sudah aku ingat "kitiran Terbang" (^_^)

Reply
avatar
March 9, 2017 at 2:22 PM delete

tahu.. pernah main, pusing guna dua tapak tangan..

Reply
avatar
March 10, 2017 at 8:37 AM delete

ya betul kena pusing dengan dua tapak tangan supaya terbang (^_^).

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.