Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Buat Ucapan Selamat Hari Raya Melalui Youtube


   Hi Blogger & Readers.Sempena Hari Raya nanti Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri,Maaf Zahir & Batin jika ada bahasa yang menyingung perasaan para Blogger dan pembaca mohon di Maaf kan dari Saya sekeluarga "LilyRayme".

  Hari ini Saya ada membuat satu Video untuk Ucapan Selamat Hari Raya sambil menyanyi mengikut Lirik yang ada dalam Video itu.Kepada yang ingin membuat Ucapan melalui Video ini ,Boleh lah Buat Ucapan Selamat Hari Raya kepada Rakan sanak saudara dan keluarga yang jauh di bawah komen Video tersebut.

  Jangan Lupa tekan " Like" Share kepada yang hendak di tujukan ke Media Social Anda dan Subscribe youtube Lilyrayme.Akhir Kata dari Saya Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin Yeaa..(^_^).....

*Sila Buat Ucapan Selamat Hari Raya dalam Video ini =
  Ucapan Selamat Hari Raya & Menyanyi Bergembira.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

5 comments

comments
June 23, 2017 at 8:05 AM delete

hi ucing...jom exchange link..done follow awak juga
http://mama3danish.blogspot.my/

Reply
avatar
July 6, 2017 at 4:50 PM delete

Hi terima kasih ,saya pun dah masukan link awak.sorry lamabt reply masih mood Raya (^_^) hehe.

Reply
avatar
July 6, 2017 at 4:53 PM delete

Terima kasih jemput insa Allah.(^_^).

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.