Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Kambing Bbq Ayam Bbq Dan Seafood Grill


   Hi Blogger & Readers.Hi tidak banyak yang Saya lakukan dalam membuat Animasi pada masa sekarang apa yang Saya lakukan hanya lah blogwalking dan tinggalkan komen setelah membaca Entry Blogger.Mengikut apa yang Saya baca kebanyakkan di bulan Ramadan ini banyak Entry mengenai makan dan Resepi juadah berbuka puasa.

  Jadi Saya pun teringin pula nak buat Entry mengenai makanan,tapi mengikut gambar di atas itu bukan lah semasa bulan Ramadan akan tetapi gambar yang Saya ambil semasa makan sekeluarga di rumah Saya sempena Tahun baru 2017.(^_^).

Menu pada masa itu adalah simple tapi sedap :

Ayam kepak,kambing perisa barbecue,Scallop ,lobster,fish ball,prawn ball,udang galah,crab stick king size dan lobster masak secara grill,spaghetti roman daging,dan buah buahan.nyum nyum...

  Memang sedap dan menyelerakan .(^_^).Kepada blogger dan readers yang puasa pada hari ini jangan tenung gambar di atas tu lama lama nanti Makruh.Mungkin gambar itu boleh jadi idea juga kepada meraka yang ingin memcuba untuk berbuka nanti.

Ok lah..Mungkin Hari ini adalah Hari Jadi Rakan Anda. jika Ya Anda boleh lah Buat Ucapan Selamat Hari Jadi kepada nya melalui Video ini.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments
June 21, 2017 at 4:00 PM delete

Waduh, sedapnya menu-menu nie.. Selamat berbuka puasa Ucing.. =) Salam Ramadhan dan Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin.. =)

Reply
avatar
June 21, 2017 at 4:18 PM delete

hehe terima kasih.(^_^) selamat berpuasa dan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin (^_^).

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.