Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Kembali Bertugas Tapi Mood Raya Masih Bertahta


   Hi Blogger & Readers.Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin.Saya mula kembali bertugas tetapi agak berat juga nak buat entry untuk Blog ini kerana Mood Raya masih bertahta hehe (^_^).Maklum lah Hari Raya sebulan dan Rumah Terbuka atau "Open House"pasti ada pada malam hari tidak mengira di hujung minggu.

  Memang seronok mengunjungi Rumah Terbuka kerana boleh berjumpa saudara mara,rakan taulan dan makan free pula tu.Apa lagi buat kanak kanak mereka lah yang paling seronok dapat duit setiap kali mengunjungi rumah sanak saudara dan rumah terbuka.Tapi kadang kadang kita yang berusia ini pun kena kasi duit juga mengikut keluarga terdekat kita,kena terima juga untuk menjaga hati mereka (^_^).

  Kemeriahan Hari Raya dulu dan sekarang amat ketara kerana dalam usia kanak kanak dulu kami selalu menziarahi rumah ke rumah walaupun mereka tidak kenal kami dan kami tidak kenal mereka juga.Di situ lah perkenalan antara kedua belah pihak saling kenal mengenali berbanding sekarang kanak kanak di bawa oleh keluarga mereka yang mereka kenal sahaja.

  Ok lah..Kepada yang ingin membuat Ucapan melalui Video ini ,Boleh lah Buat Ucapan Selamat Hari Raya kepada Rakan sanak saudara dan keluarga yang jauh di bawah komen Video tersebut.

  Jangan Lupa tekan " Like" Share kepada yang hendak di tujukan ke Media Social Anda dan Subscribe youtube Lilyrayme.Akhir Kata dari Saya Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin Yeaa..(^_^).....

*Sila Buat Ucapan Selamat Hari Raya dalam Video ini =
  Ucapan Selamat Hari Raya & Menyanyi Bergembira.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

10 comments

comments
July 7, 2017 at 11:52 AM delete

Rayakan sebulan. :)

Selamat hari raya Ucing. Maaf zahir batin.

Reply
avatar
July 7, 2017 at 11:57 AM delete

Yalah Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin Juga Ana Suhana (^_^).

Reply
avatar
July 7, 2017 at 2:56 PM delete

Selamat Hari Raya Ucing, Maaf Zahir Batin...

Reply
avatar
July 7, 2017 at 3:32 PM delete

Terima kasih.Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin juga (^_^).

Reply
avatar
July 10, 2017 at 4:31 PM delete

terima kasih.Selamat hari Raya (^_^).

Reply
avatar
July 11, 2017 at 10:31 AM delete

Selamat hari raya ucing. Maaf zahir batin

Reply
avatar
July 11, 2017 at 11:55 AM delete

terima kasih selamat hari raya maaf zahir & batin juga (^_^).

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.