Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Small Letters Say The Alphabet For Kids


  Hi Blogger & Readers.Semalam Saya ada membuat abc Alphabet untuk kanak kanak membaca sendiri.Seperti sebelum nya Saya ada membuat "Say The Alphabet " huruf besar dan sekarang ni huruf kecil pula.video animasi Say The Alphabet ini tidak ada audio bacaan hanya Ucing meniup ballon dan meletopkanya.

  Saya pasti kanak kanak yang baru pandai bercakap akan suka video Animasi ini dengan tiupan ballon yang berwarna warni di samping Ucing teruja nak meletopkan ballon tersebut.Walau bagaimana pun kalau kanak kanak tersebut belum tahu akan Alphabet ini, maka ibu bapa mereka boleh lah sebutkan Alphabet ini dari a sampai z.

  Video Animasi ini boleh di pakai untuk pembelajaran kanak kanak di rumah mahu pun di sekolah sekolah.Kepada Anda yang mempunyai Anak yang baru pandai bercakap dan ingin mengajar Abc bolehlah ke video Animasi ini "Say The Alphabet Small Letters".Kepada yang sudah mengajar anak anda jangan lupa "Like dan Share video" tersebut kepada rakan media social yang memerlukanya.(^_^).

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

1 comments:

comments

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.