Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Fast and Furious Ms paint


Fast and Furious Ms paint

  Hi saya nak cerita balik zaman kegemilangan Animasi saya yaitu Animasi Ms paint.Apa itu Ms Paint.? Ms Paint software dapat di perolehi dari windows untuk melukis,merwarna,editing dan lain-lain.Ini adalah permulaan bagi saya untuk belajar animasi secara mudah.

  Berbeza pada pembuat ms Paint yang lain,keunikan ms paint saya nampak real kartun .walaupun background nya tidak ada ,akan tetapi jalan cerita yang saya buat agak  menarik.Mungkin lah saya orang melayu pertama membuat Animasi Ms Paint sebegini.? Di atas adalah gambar cerita yang saya ambil dari Animasi Ms Paint saya iaitu Damn Fast Damn Furious.Animasinya tidak panjang dan tidak ada punch line pun.Tidak banyak saya buat Animasi sebegini kini saya beralih ke Flash 2D.

 Saya membuat nya agak lama untuk menyiapkan nya hampir dua bulan.Barang yang saya gunakan adalah Ms Paint.movie maker ,wavepad untuk suara dan software gif animator.Saksikan Balik Zaman Kegemilangan Ms Paint saya Damn Fast Damn Furious.

Kalau Boleh Share,Terima Kasih


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

7 comments

comments
August 14, 2015 at 9:34 AM delete

Hi siapa yang dah tengok animasinya sila share youtube nya.ini nak sambung buat projek pula.:)

Reply
avatar
August 17, 2015 at 9:32 AM delete

Terima kasih.kalau boleh share utube ;)

Reply
avatar
August 17, 2015 at 10:42 AM delete

wah, good job, semoga kerja awak dalam buat animasi ni dipermudahkan dan semakin berjaya, CP sangat suka animasi lebih2 lagi dari jepun...

Reply
avatar
August 17, 2015 at 10:46 AM delete

CP dah tengok, bagus, kalau la CP pun mampu buat macam tuh, hehehe ~ daebak !

Reply
avatar
August 17, 2015 at 11:30 AM delete

Terima kasih nur cahaya kerana share animasi tu di google plus awak ;)

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.