Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Traffic Blog Dan SEO

Traffic Blog Dan SEO

  Hi  Blogger seperti biasa nak update blog ini.Kali ini saya nak cerita sikit pasal traffic blog ini.Blog ini pengunjung nya tak lah hebat sangat akan tetapi blog ini telah membantu channel youtube saya yang pengunjung nya purata 250 + sehari kadang- kadang ke 300 sehari.kira ok lah tu.

 Berbalik pada tajuk di atas Traffic blog SEO.Apa tu.? Traffic bagi internet ada pengunjung pada laman website dan SEO ada Search Engine Optimization ini adalah seperti Yahoo,google ,msn,bing dan sebagainya.Traffic adalah penting bagi setiap laman website untuk melangkah ke page utama SEO.

 Langkah yang bagus adalah submit blog anda ke Seo ,anda boleh google mana-mana yang boleh memasukan url blog anda dan penting setiap blog yang anda update harusnya di Ping.Seperti gambar di atas ucing kadayan umpama Blog dan Bus itu umpaman SEO ianya boleh membawa Blog anda pergi kemana-mana supaya Blog anda di ketahui dalam internet.



Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

4 comments

comments
August 24, 2015 at 11:05 PM delete

Seronok klau blog kita sntiasa mesra seo..

Reply
avatar
August 25, 2015 at 9:07 AM delete

ya betul dengan taip saja dah keluar blog kita.

Reply
avatar
August 26, 2015 at 2:45 PM delete

tq ucing tipsnya.


Dulu-dulu takut nak makan telur lepas bersalin. Orang tua-tua kata nanti bernanah MANFAAT MAKAN TELUR

Reply
avatar
August 26, 2015 at 4:19 PM delete

tips Seo blog dan seo entri amat penting

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.