Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Melukis Dengan Mouse

Melukis Dengan Mouse

 Hi Blogger hari ini Saya buat Animasi  kelas Sekolah.Tak banyak pergerakan yang di buat mungkin hanya gambar.Walaupun hanya gambar proses untuk membuatnya agar mencabar kerana saya mengunakan software yang mengunakan Mouse (tetikus komputer) sahaja bukan dengan pensil.Kesemua Animasi saya tidak mengunakan pensil atau pen untuk melukis.

 Animasi di atas adalah permulaan untuk siri ini.tak taulah bila siap kerana Saya belum ada Idea lagi.Mari Bertenang dahulu minum minum di petang ini ,Mungkin idea itu datang.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

1 comments:

comments
October 1, 2015 at 10:01 AM delete

Pembetulan.1-2= -1..hehe nanti saya ubah ;)

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.