Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Selamat Tahun Baru 2016

 Hi Blogger.Selamat menyambut Tahun Baru 2016.Tahun 2015 adalah kenangan manis bagi saya ,Sepanjang hidup saya,saya tak pernah buat drama atau Aksi apa pun.Impian dari imaganasi saya tercapai apa bila saya membuat sedikit persembahan Aksi Cowboy ( last minute Act) di Majlis Awards yang Saya terima.

 Walaupun Saya tak pandai berdrama,Saya sempat membuat musik sound senjata dan berlatih beberapa minit sebelum berlangsung Acara,Semua image topi koboi,baju hitam,kacamata dan scrap merah adalah dari imaganasi saya kerana imaganasilah saya berani kan diri untuk membuatnya .Persembahan saya adalah Suprise hanya isteri dan pengacara sahaja yang tahu pada masa itu.

 Apabila Nama Saya di sebut,Musik pula di mainkan Bergemuruhlah Suasana semacam Hadirnya artis terkenal melihat Aksi Saya.Walapun persembahan saya dan pengacara tak tahu nak buat apa.Kesudahan Persembahan Amat menakjubkan (Amazing..).Saya beri Nama persembahan Saya Most Wanted Vs Invisible Gun.Saya tembak Tanpa Senjata.

 Akhir sekali Saya nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2016 kepada blogger yang Follow Blog ini dan mahu pun yang Singgah di Blog ini.Saksikan Persembahan Aksi Cowboy Saya Most Wanted Vs Invisible Gun.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

8 comments

comments
Anonymous
December 31, 2015 at 2:03 PM delete

Selamat menyambut tahun baru ! :D

Reply
avatar
December 31, 2015 at 2:11 PM delete

Terima kasih dah mula cuti besok .;)

Reply
avatar
December 31, 2015 at 9:12 PM delete

wah hebatnya UK!!! trus saya klik link utk tgok persembahan dari UK...
salam tahun baru!

Reply
avatar
January 2, 2016 at 9:20 AM delete

hehehe terima kasih.tak sangka serius betul saya buat artikel tu ye ...;)

Reply
avatar
Anonymous
January 13, 2016 at 10:24 PM delete

terbaiklah UK sambut tahun baru jadi koboi.!

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.